Geen producten (0)

iDEAL

Retourneren
Wanneer een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u het binnen 14 dagen terugsturen. Zodra wij het (onbeschadigde) artikel retour ontvangen hebben krijgt u het aankoopbedrag en de verzendkosten terug. De kosten van het retourneren vergoeden wij niet.

Retourneren binnen 14 dagen bedenktijd
Als particuliere klant heeft u 14 dagen bedenktijd. In deze periode kunt u zonder opgaaf van reden het artikel retourneren. Meldt uw retouraanvraag aan via info@weversbv.nl o.v.v. uw ordernummer. Stuur vervolgens de artikelen in de originele verpakking samen met het meegeleverde retourformulier naar ons retouradres. U heeft het recht de bestelling te annuleren als onze artikelen niet binnen 30 dagen bij u zijn afgeleverd.

Retourneren n.a.v. een klacht
Als u een klacht heeft over een bij ons gekocht artikel en het betreffende artikel wilt retourneren, kunt u dit per e-mail melden via info@weversbv.nl . Omschrijf hierin uw klacht of opmerking en vermeldt het ordernummer. U ontvangt binnen twee werkdagen bericht. Als de klacht gegrond en binnen de garantietermijn ingediend is nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Als er bij normaal gebruik gebreken optreden in of aan het artikel, worden deze volledig door ons hersteld.

Stuur de artikelen in de originele verpakking terug, inclusief een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht. Bij ontvangst controleren wij of het artikel of de verpakking incompleet of beschadigd is. In dat geval zullen de extra kosten hiervoor in mindering gebracht worden op het te restitueren bedrag. Uw geld wordt binnen 30 dagen overgemaakt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en eventuele strafport komt voor rekening van de afzender.

Retouradres
Wevers BV
T.a.v.: Retourafhandeling
Gronausestraat 150
NL-7533 BR Enschede
E-mail: info@weversbv.nl 
Telefoonnummer: (053) 4316041

Klachten en klantenservice
Ook als u onverhoopt een slechte ervaring heeft met onze service, dan horen wij dit graag. Wij zullen er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht mailen naar info@weversbv.nl  Wij handelen uw klacht binnen een week volledig af.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.